domingo, 16 de mayo de 2010

Punto e...............SEGUIDO!!!!

Comezo a entrada pedindo de novo desculpas xa que unha vez mais non puiden asistir o encontro por motivos persoais asique non sei ben como se desenrrolou. Si me comentaron que o triunfo foi para os locais por 8-4 e que os goles Melidenses foron obra de Pistón, Manito en duas ocasions, por certo vaia final de tempada se está marcando o de Palas e de Manuel Casal que con ese gol consigue adiantar o seu irmán e conseguir o pichichi da tempada.
Pouco mais podo comentar do encontro, agardo que algún dos que foi poña algún comentario sobre o mesmo.
Remata a tempada con este encontro, haber se encontro un oco para facer un resumo do mais salientable da mesma, e para comentar algún detalle de como se presenta a vindeira.
A maiores do encontro quero desexarlle moita sorte tanto o Ribeira como o Ventorrillo nas súas respectivas loitas, o primeiro polo ascenso e o segundo por representar a Galicia no campionato de España.
E xa para rematar, quero emplazarvos a todos os lectores deste blog para a entrada da vindeira semana, xa que ainda que a liga rematou dende o Jim Sports Melide FS seguese a traballar de xeito moi duro na promoción do futbol sala e para elo estase a organizar un acto para o verán dun nivel impresionante, pero insisto emplazovos a todos aqueles que queirades desfrutar deste deporte a entrada da vindeira semana.
Un saúdo.

14 comentarios:

Anónimo dijo...

Tonecho debemos saber algo de cara a nova temporada, altas e baixas, é certo ke se van Tapi e Cris?Algunha baixa máis que poidas confirmar?E tedes algun xogador no punto de mira para xogar para o ano convosco?Agardo respostas e unha forte aperta para todos os seguidores do Melide

Tonecho dijo...

O tema de Tapi e Cris, xa resulta cansino.
Tapi xa dixo que seguia co Melide Futbol Sala, se xoga ou non para o ano dependera de el, igual que o resto de xogadores.
Cris esta desaparecido dende fai tempo e non sabemos nada del.
Temos 2 cadetes que queremos subir, pero dependera deles e de onde queiran xogar, e temos algun xuvenil que poderia entrar.
Temos algun xogador de nivel que se ofreceu pero nada confirmado xa que primeiro falaremos cos que estan para saber cantos estaremos e que necesidades temos.
O unico seguro e que non ficharemos a ningun de fora so polo nivel, unicamente se temos necesidade nalgun posto. Temos a obriga de confiar nos nosos e darlles minutos.
Nun pobo como o noso o unico que pode facer que teñamos un equipo serio e confiar na nosa xente.
Xa quixera cerrar este tema deixando claro que primeiro falaremos cos nosos xogadores, e visto os que queiran seguir, subiremos os cadetes e xuvenis que consideremos que teñen nivel e como remate buscaremos algun posto concreto se fose necesario, pero que tentaremos que non suceda.
Evidentemente se Alemao quere retirarse no Melide Futbol Sala non lle diremos que non, so que ten que gañar o posto como os demais.
Un saudo.

marineda dijo...

Esta mañana en Vigo: A Pedra Bembrive FS 2 - Ventorrillo FS 3.
A pesar de las ausencias de 4 jugadores (Bichi, Berto, Oscar I y Sergio), y de la lesión de Edu, que jugó renqueante la segunda parte, el Vento supo dar la cara y ganar el partido. Esperamos que este sábado, en A Coruña ratifiquen con una nueva victoria su dominio en la categoría.

Tonecho dijo...

Felicidades Marineda, daselas a Marco y a los chavales.
El sabado a darles una paliza (deportiva) y a ganar el campeonato de España.
Un saludo.

Tonecho dijo...

Marineda, avisanos cando e o partido, polideportivo e hora. Se podo quero pasar a ver o partido e desexarvos sorte.
Un saudo.

marineda dijo...

El partido Ventorrillo-Bembrive está previsto para el sábado a las 5 de la tarde en el Pabellón de Ventorrillo.
El partido no será fácil, ellos tienen buen equipo con experiencia en Plata y uno al menos en Div Honor y en el partido de ida demostraron además ser un equipo luchador y aguantaron bien físicamente con casi todo el partido presionando a todo el campo.
Esperemos que los chicos de Marco no pequen de confiados, creyendo que está todo hecho y salgan por el partido desde el primer minuto. Además me imagino que Marco para el partido contará con los que faltaron en el puente, lo que le permitirá meter un ritmo alto e intenso durante todo el encuentro.
Tambien espero que haya un gran ambiente (no será como en Melide, pero esperemos que se acerque) como el partido se merece y os animo a todos la gente del futbol sala a acercaros al pabellón.

Tonecho, Dantelu,... si venís preguntarle a Marco quien soy y tenéis un café o unas cañas aseguradas. Desde las cuatro andaré ya por la zona.

Tonecho dijo...

Lo intentare, si no tengo problemas el sabado alli estare para empujar lo que pueda.
Animo al Ventorrillo y a demostrar que en nuestra liga somos mejores, mas guapos y la tenemos mas ...
Un saludo y a ganar.

Ventorrillo F.S. dijo...

Boas! tivemos problemas co concello para a concesión de pista e horario do encontro.

Ó final, o sábado 22 ás 19.30horas no pavillón do Ventorrillo.

Contamos có voso apoio. unha aperta

http://futbolsala.ventorrillo.org
http://ventorrillofs.foroweb.org

marineda dijo...

Perdonar Tonecho y los demás, efectivamente el partido es a las 19,30horas en el Pabellón del Ventorrillo.

Yo llegaré justo al partido, pues antes intentaré ver lo que pueda del Fabril-Burgos que juegan a las SEIS al lado (Riazor). Espero veros por allí. FORZA VENTO

marineda dijo...

Ventorrillo 5 - Bembrive 2. Luego si puedo os hago algo de crónica para los que no vinisteis. Ahora voy a ver acabar la final de la Champions y ducharme.
Alguien sabe como quedó el Ribeira?

Anónimo dijo...

El equipo del Ribeira ganó 5 a 6, pero con el mal gusto de traer a dos jugadores lesionados uno Paco (el gemelo) y otro Iago el hijo del mister.
La cronica del partido espero que la ponga Dantelu
PD. Última hora Iago baja para 5 semanas con escayola

Tonecho dijo...

El Ribeira gano, mañana si puedo tambien os dare mi vision del partido del Ventorrillo.
Pero ahora felicitarlos y animarlos para el campeonato de España.
Marco, descansa y relaja, lo dificil esta hecho, ahora a disfrutar.
Felicidades al Ribeira, avisar de cuando y donde sera la vuelta para intentar ir a veros.
Un saludo.

Tonecho dijo...

Siento lo de Iago, espero que no sea importante. Si solo son 5 semanas no hay problema, espero que no sea nada mas.
El gemelo ya estaba tocado la semana pasada.
Lo que no entiendo es lo del mal gusto, no entiendo que quieres decir.
Un saludo.

Anónimo dijo...

Que preferian que no vinieran lesionados,porque ahora estan lesionados Paco,Gerardo(los gemelos) Iago y el portero Javi y claro es una victoria estan contentos pero con ese mal estar de afrontar la vuelta

Fotos Semana Eypar 2010