jueves, 28 de febrero de 2008

Tramo decisivo

Pese a que ainda falta por disputar case toda a segunda volta temos que dicir que estamos nun momento clave da tempada e no que mais que nunca se necesita o apoio de toda a xente.
Como leva dicindo Baby xa fai un tempo agora veñen os partidos da nosa liga e nos que realmente temos que demostrar se realmente nos queremos manter na liga autonomica o ano que ven e e que os resultados das ultimas xornadas non estan a acompañarnos, xa que as nosas derrotas inextremis unense as victorias dos equipos de abaixo. Asi pois a excepción do partido de dentro de duas semanas fronte o actual lider o bar arranca de negreira o resto temos que intentar gañar todos os posibles sobre todo os da casa. Ahi vai a estar a clave xa que en Melide temos que recibir a un Ordes que ven de gañar as duas últimas xornadas, a Narón que so nos leva un punto, a Quiroga e o resto de equipos que estan con nos na loita e ahi se decidira todo.
Asi pois, pido para este fin de semana que ainda que o noso encontro coincide co dos veteranos do CIRE se acerque todo o mundo que poida a apoiar o MELIDE FUTBOL SALA porque como xa dixen en varias ocasións e un encontro clave.
Un saudo

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Animo chichos. Al final seguro que lo conseguireis como todo lo que os proponeis. UN SALUDO Y ANIMO

Anónimo dijo...

É un momento complicado,pero temos que intentar gañar os partidos que temos na casa,que se non me engano son a maioría.ánimo compañeiros,e FORZA MELIDE FS.

Melide Fs dijo...

Boas a todos¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Admiradora, non sei quen eres pero gracias polos animos, por certo non sei quen sera ese que consegue todo o que se propon, eu dende logo non jeje. Gracias tamén a chopo por a colaboración habitual neste blog, no cal espero pronto poñer a foto da actual plantilla.

Un saudo a todos

Anónimo dijo...

Que tal fenomeno?, Olvidacheste dun acto que hai este fin de semana que influe bastante mais que o partido de veteranos. E que o sabado e o RALLYE DO COCIDO en Lalin, asique ali nos veremos.
Cuidate crak,crak,crak,crack... joder nunca encendes a primeira juas juas.

Anónimo dijo...

Ola, guapo, q tal te lo pasaste el viernes? Yo muy bien...me gusto mucho el juego de los hielos...a ver cuando lo repetimos ok? Call me y hablamos Muchos kisses

P.D. Este sabado hay q ganar si o si, ade+ q el ordes me trae buenos recuerdos...

Melide Fs dijo...

Boas¡¡¡¡¡

O primeiro anonimo dicirlle que a xente que queira vir o pavillón non lle importa perder un tramo de rally, asique eu non o vexo incompatible, de feito eu irei pola maña e o último da tarde asique ali nos veremos.

E a este último dicirlle de que non sei de que me fala jeje, por certo a min tamen me trae moi bos recordos ordes jeje.

Veña un saudo a todos

Fotos Semana Eypar 2010