viernes, 23 de noviembre de 2007

Cambio importante

Acabo de entrar na paxina web da federación da cal tedes un link na marxe dereita e acabome de dar conta de que estabamos nun erro. Esta semana (segun a paxina) o Melide Fs non visita a pista do Quiroga Futsal que deciamos que podia ser un rival da nosa liga, senón todo o contrario, esta semana rendimos visita a cancha dun dos equipos chamados a ascender o Loterias Mexillon de Ouro de Rianxo. Este equipo da zona alta da taboa hai dous anos xogaba en provincial e nesa epoca xogaba os domingos pola maña, espero que esto non sexa así porque sería un problema añadido o das baixas, xa que para este encontro non estarán fixo Nando e Rambi, e hai dudas sobre Roca, Nacho...., en definitiva que o equipo viaxara moi mermado.
En resumo, o domingo pola maña (non o sei fixo) Mexillon de Ouro - MELIDE FS.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Suerte equipo¡¡¡¡

Os conozco a algunos de vosotros y la verdad no se como sois jugando al futbol, pero como personas sois increibles.

Si os falta gente los que vayais teneis que darlo todo, a y si es el domingo no os quiero ver por ahi el sabado eh¡¡¡¡¡¡. (y no va por nadie jejeje)

Un abrazo, suerte y a por ellos

Anónimo dijo...

Ivan, acbanche de decir que estas moito por ahi os sabados.
Non importa que sexamos poucos mañan.Somos poucos pero cobares.
Para cando as fotos da plantilla?.
Pero non a foto oficial.
Eu teño algunhas que che poden interesar:Tapi sin barriga,Baby con pelo,Roca mais novo,Conde sin canas e eu mesmo en pelotas.
Idevos preparando todolos xogadores para o 28 de decembro.Vades levar unha chosca ( e coma sempre eu no papel estelar).
Sorte para mañan
P.D.espavila de unha vez, que me estas deixando quedar mal(o final vai ser Chopi o noso xogador franquicia)

Melide Fs dijo...

Que pasa crak, non sei de onde sacas que e por min, se eu ademais non salgo nada ultimamente jejej.

O das fotos haber se mas pasas porque eu non teño nada de nada, o outro dia pedinlle a angel que fixera algunha pero non controlou moi ben o zoom e ....., vaia resultado.

O do 28 eu como xogador franquicia imaxino que xogarei ca directiva non jejej.

Veña un saudo e ata agora

Fotos Semana Eypar 2010